Jak cię widzą

Jak cię widzą, tak cię piszą, ale warto i można mieć na to wpływ

„Jak cię widzą, tak cię piszą”, a „pierwsze wrażenie można wywołać tylko jeden raz”. Jednak budowanie wizerunku czy marki poprzez sieć to nieustanny proces. Właśnie o tym była mowa w trakcie zorganizowanego przez Sudecki Uniwersytet Ludowy szkolenia pod hasłem „M@rk@ w Sieci – strategiczne budowanie wizerunku w social mediach”. 

Zajęcia odbyły się w Ludwikowicach Kłodzkich i poprowadził je ks. Przemysław Pojasek. Kapłan jest ekspertem od komunikacji społecznej, rzecznikiem prasowym Świdnickiej Kurii Biskupiej i doświadczonym dziennikarzem oraz współpracownikiem DAI24.pl oraz KAI.pl i Gościa Niedzielnego. Na co dzień jest proboszczem Parafii pw. Mikołaja w Pszennie.

Tematem przewodnim szkolenia, które odbyło się 28 października 2025 r.  była strategia budowania wizerunku w social mediach – zarówno instytucji, jak i marki osobistej. Uczestnicy mogli dowiedzieć się, czym właściwie jest marka, jak skutecznie ją promować oraz jak w nowoczesny sposób przekazywać informacje w przestrzeni cyfrowej – tak, by były czytelne, dostępne i angażujące. Nie zabrakło również ważnych treści dotyczących ochrony wizerunku w sieci – zarówno własnego, jak i swoich bliskich, a także praktycznych wskazówek, jak unikać niepożądanego wykorzystania zdjęć czy danych – napisano w relacji Sudeckiego Uniwersytetu Ludowego. 

Spotkanie miało miejsce w siedzibie Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Ludwikowicach Kłodzkich, które były też współorganizatorem wydarzenia. Frekwencja dopisała, a atmosfera była niezwykle inspirująca – jedno z tych spotkań, które trudno zakończyć, bo pojawia się coraz więcej pytań i pomysłów. Wszyscy zgodnie podkreślali merytoryczny poziom i praktyczną wartość szkolenia– oceniali uczestnicy spotkania. 

Foto: screen video Sudecki Uniwersytet Ludowy 

Zobacz także